Friday, December 6, 2013

This is awesome



A short moment ago my friend Timo posted this at his facebook page.
It made me smile and laugh and just feel good.
This video is a perfect introduction to our theatre Kellariteatteri.

Hetki sitten ystäväni Timo julkaisi tän seinällään facebookissa.
Musta tuntu hyvältä. Tää video sai mut hymyilemään ja nauramaan.
Tää on täydellinen kuvaus siitä, millainen meidän teatteri on.

It also tells a lot about what has happened in my life this fall.
I don’t talk nonsense when I often tell about how happy I am at this stage of life. These people you see on the video are the main factor in my happiness.

Tää video kertoo myös paljon mun tän syksyn aikaisesta elämästä.
En todellakaan mistään turhasta höpötä, kun puhun paljon siitä, kuinka onnellinen tällä hetkellä oon. Nää tällä videolla esiintyvät ihmiset on valtava tekijä mun aurinkoiselle olemukselle ja mielelle.

I feel loved.
Nyt on ihana olo.

♥ 

Ps. Timo is so cute! 
You should check out what else he has on youtube.

Ps. Timo on niin söpö!
Käykää kattomassa, mitä kaikkea muuta kivaa se on lataillu youtubeen.

No comments:

Post a Comment