Monday, March 3, 2014

4 perfect days


The trip to Warsaw was great!

Varsovan reissu oli ihana!


The first day in Warsaw was grey and cloudy 
but gladly the rest of the days were beautifully sunny.

Ensimmäinen päivä oli pilvinen ja harmaa, 
mutta onneks kaikki muut päivät olivat kauniita ja aurinkoisia.

The hotel lobby


I finally got to enjoy my two new coats which I bought some time ago from Zara. 
The leo-coat was even too warm at some days but now in Finland it’s perfect.

Sain vihdoinkin käyttää kunnolla kahta uutta takkiani, jotka ostin jo jokin 
aika sitten Zarasta. Leo-takki oli jopa kuuma Varsovan keväisissä päivissä. 
Nyt se sopii onneksi hyvin tähän Suomen lopputalveen.

The view from the hotel room window

Hair in process / Hair done 

Messy hairdo

I loved that I got time to really dress up, do my hair and just be a girl.

Oli ihanaa, kun oli kunnolla aikaa miettiä mitä pistän päälle 
ja kuinka laitan hiukseni. Sain tyttöillä ihan rauhassa.


One of the best things at the trip was eating well 
and eating out in Warsaw wasn’t expensive.

Yks parhaista jutuista matkalla oli se, kun sai syödä hyvin, 
eikä ulkona syöminen maksanut Varsovassa paljoa.


My favorite place was this cute coffee shop at the old town. 
I don’t remember its name but they made everything there themselves 
and had a good collection of coffee, tea and other beverages.

Suosikki paikkani oli pieni ja söpö kahvila vanhassa kaupungissa. 
En muista paikan nimeä, mutta siellä kaikki oli itsetehtyä ja heillä oli 
laaja valikoima kahvia, teetä ja muita ihania herkkujuomia.


I’ve always loved sweets. 
I eat something sweet every day, most of the time it’s chocolate.

Oon aina rakastanu herkkuja. 
Syön arkenakin joka päivä jotain makeeta, yleensä suklaata.


The old town was beautiful. 
The houses were like in a fairytale and it was nice 
to explore the alleys and find small local special stores.

Vanha kaupunki oli tosi kaunis. 
Talot olivat kuin sadusta ja kujilla oli kiva tutkisella paikallisia pikkupuljuja. 


The old town came alive on Saturday night.

Lauantai-iltana vanha kaupunki täyttyi elämästä.

Lacey lace

During the trip I did a lot of shopping! 
I found so many perfect new clothes. One of the best buys was three bras from Aerie. I was so excited that I danced at the dressing room while trying them on. I also shopped at Victoria’s Secret (that’s where I bought my new iPhone covers), Topshop and Pull&Bear. My last find was a lovely scented perfume from 
Marc Jacobs at the Warsaw airport.

Shoppailin myös paljon. 
Löysin ihan täydellisiä uusia vaatteita. Parhain ostoni oli kolmet rintsikat Aerielta. Olin niin innoissani, että tanssin pukkarissa niitä kokeillessani. Shoppailin myös Victoria’s Secretissä, Topshopissa ja Pull&Bearillä. Viimeisen löytöni tein lentokentällä. Ostin Marc Jacobsin ihanan tuoksuisen hajuveden.

Last meal at the trip

The trip was perfect because I had my love and best friend with me. We enjoyed our time together. We both got to relax and just be. I had so much fun with him! One night we went to a local night club just on the spur of the moment and totally stole the show at the dance floor. It was the best and with our craziness we encouraged others to try their wildest moves out there as well.

Reissu oli ihan täydellinen, sillä sain jakaa sen rakkaani ja parhaan ystäväni kanssa. Meillä oli niin kivaa yhdessä. Saatiin rentoutua ja vaan olla. Mulla on sen kanssa aina älyttömän hauskaa! Yhtenä iltana mentiin ihan hetken mielijohteesta paikalliselle klubille tanssimaan ja varastettiin koko show. Se oli ihan parasta! Saatiin meijän hullutellulla innostettua kaikki muutkin kokeilemaan 
villejä tanssiliikkeitä.


Have a nice week everyone!

Kivaa viikon alkua kaikille!


No comments:

Post a Comment