Tuesday, March 17, 2015

Premiere party


I did it! 
One of my dreams came true – I starred in a feature film. Now my job is done 
and the movie is out there. I hope you all of you go and see the movie.

Mä tein sen. 
Toteutin yhden unelmistani; näyttelin pääroolin kokoillan elokuvassa. 
Nyt mun työ on tehty ja leffa lähtenyt maailmalle. 
Toivottavasti käytte kaikki katsomassa leffan.

Here are pictures of the premiere night and me getting ready for it.

Tässä kuvia ja tunnelmia elokuvan kutsuvierasnäytöksestä 
ja siihen valmistautumisesta.


My lovely friend Mariela Sarkima did my hair and makeup for the evening.

Ihana ystäväni Mariela Sarkima laittoi mulle juhlaa varten 
upean meikin ja kampauksen.

With lovely Mariela

Mariela eased my excitement with her wonderful essence, sparkling wine 
and by chatting nice things with me.

Mariela helpotti mun jännitystä ihanalla olemuksellaan, skumpalla 
ja höpöttämällä kaikkea mukavaa.

Other Girls and our director Esa Illi

The premiere was held in Maxim theatre, Helsinki.

Kutsuvierasnäytös pidettiin Helsingissä Maxim -leffateatterissa.

With my co-stars Misa and Sara

With Misa / With Bahar

With my love

The evening was such an emotional ride. I was overwhelmed and happy. 
Luckily I got to share these moments of happiness with 
my magnificent co-stars and my loved ones.

Ilta oli ihanaa tunnemyrskyä. 
Olin häkeltynyt ja onnellinen. Onneksi sain jakaa onnen hetket 
upeiden vastanäyttelijöideni ja läheisteni kanssa.


Now it feels like it’s time to close this chapter of my life and move on 
to face new challenges and dreams.

Nyt tuntuu, että taas on yksi jakso elämästä jäänyt taakse 
ja on aika mennä uusia haasteita ja unelmia kohti.


facebook       bloglovin’       instagram       youtube

2 comments:

  1. harmi kun en oo Suomessa kävisin kyllä katsomassa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leffa on Giffoni Film Festivaaleilla heinäkuussa, jos innostut lähtemään sinne :)

      http://www.stara.fi/2015/03/18/toiset-tytot-maailman-suurimmille-nuortenelokuvien-festivaaleille/

      Delete