Sunday, March 29, 2015

Something new


I have bought some nice things this month: couple of new pieces of clothing, a fun hat and a light blue scarf. When I was in middle school my friend told me that she always knew when I had found a prefect piece of clothing because that’s when 
I danced in the fitting room. I still do it. Whenever I realize enjoying a piece of clothing by dancing I know that this garment is my thing. But if I stand stiff 
with some slightly twisted expression on my face I know that 
I won’t be buying that piece of clothing.

Oon ostanu tässä kuussa kivoja uusia juttua: muutaman uuden ihanan vaatteen, hauskan hatun ja vaaleansinisen huivin. Kun olin yläasteella, ystäväni sanoi, 
että aina kun löydän hyvän vaatteen, sen näkee siitä, kun tanssin se päällä pukukopissa. Teen sitä edelleen. Aina kun huomaan fiilisteleväni vaatetta, 
tiedän, että se on mun juttu. Sillon kun taas pönötän suorana naama vinossa, 
vaate ei lähde mun matkaan. Hassua, että teen tätä ilmeilyä 
silloinkin kun oon yksin kaupoilla.

I have had very lovely outfits on lately but I haven’t really felt like taking pictures 
of them. I’ve been busy and spent a lot of my free time either making music 
or hanging out with my friends. These moments have flown by with 
catching up and such enthusiastic confrontations that 
I haven’t even been thinking about taking pictures.

Mulla on ollu viime aikoina oikein ihania asuja päällä, mutta en oo jaksanu niitä kuvailla. Oon ollu kiireinen ja viettäny mahdollisimman paljon mun vapaa-ajasta joko musaa tehden tai ystävieni kanssa, ja ne hetket on mennyt melko lailla 
kuulumisia vaihdellen ja niin intohimoisesti höpöttäen, 
etten oo edes ajatellu kuvien ottamista.

Music making session

I do love taking pictures thought. Now I’m dreaming about a new camera.

Kuvaaminen on kyllä ihanaa ja haaveilen uudesta kamerasta.


Lovely Sunday to everyone!

Ihanaa sunnuntaita kaikille!


2 comments: